Windows 8.1 Preview (Önizleme)

Windows 8.1 Preview (Önizleme)

Editör Puanı: 5/5
5

7 Kullanıcı: 4.7/5

4.7
Metro Arayüzü
Yiğit Ekim Demir Son güncelleme 3 yıl önce

Windows 8.1 Microsoft'un kullanıcılara sunmaya hazırlandığı en yeni işletim sistemi ve resmi olarak piyasaya sürülmeden önce deneme şansı elbette isteyenlere veriliyor. Preview yani önizleme adı verilen bu Windows 8.1 sürümü, içerisindeki tüm hatalardan ayıklanmamış bir şekilde yayınlansa da kullanıcılardan gelen bu hata geribildirimlerine göre final sürümü hazırlanacak ve 2013 sonbahar aylarında yayınlanacak.

Bu sürümde en çok dikkat çekenlerden bir tanesi artık metro arayüzünün çok daha düzenlenebilir bir hale gelmesi. Renk seçeneklerinden tutun da desenlere kadar pek çok yeni tasarım özellikleri barındıran metro arayüzünü kullanmak eskisine nazaran daha keyifli hale gelmiş.

Başlat butonunun da geldiğini görebildiğimiz yeni Windows 8.1'deki bu başlat butonu her ne kadar eski Windows sürümlerdeki işlevleri göstermese de görev çubuğunun sol alt köşesindeki boşluğun giderilmesini sağlamış. Ayrıca artık varsayılan olarak açılışta masaüstüne direkt geçiş yapabilme imkanımızın olması metro arayüzüne giriş yapmayı sevmeyenler için bir avantaj haline gelmiş.

Uygulamalarda da ufak tefek güncellemelerin yer aldığı Windows 8.1 Preview sürümünü indirdikten sonra kurarken şu lisans kodunu girmelisiniz: NTTX3-RV7VB-T7X7F-WQYYY-9Y92F

  • Ad Soaxcsvffyad
    5
    - Windows 8.1 Preview (Önizleme) için Ad Soaxcsvffyad dedi ki;

    arkadaşlar bende bir şey oldu kuruluma yardımcı bir şeylerre bir şey olmuş diyor yardımm

  • Ziyaretçi
    Windows 8.1 Preview (Önizleme) için Ziyaretçi dedi ki;

    Windows artık sözüm meclisten dışarı kıçını yırtsa bile Windows 8 ve Windows 8.1'in önceki sürümler gibi kullanılmayacağını bilsin. Kendi kafalarına göre koydukları başlat menüsü bile metro arayüzüne götüren bir seçenekten başka bişey değil. Zamanla Linux windows'un yerini alacak hemde öyle bir tekme atarak yerini alacakki. herkes buna şaşıracaktır.

    Artı Yönleri: Kayda değer bir artısı yoktur. Eksi Yönleri: Başlı başına bir işkence, başlat seçeneği yetersiz
  • Seksenler80 dedi ki
    5
    - Windows 8.1 Preview (Önizleme) için Seksenler80 dedi ki dedi ki;

    Windows 7 daha iyiydi bunu kaldırıp win7 kurcam win7'de VirtualBox'u indircem VirtualBox'da Windows 8.1 yüklicem hem sınama amaçlı olur bence sizlerde benim yaptığım gibi yapın ne dersiniz iyi olurmu

    • Cevap yazan: Ziyaretçi
      Senin bu yazdığın bana çok mantıklı geldi bende virtualbox'u indirip sanal olarak çalıştırıcam çok mantıklı
      11 Temmuz 2015 Cumartesi - 19:01:09 - Şikayet Et
  • lütfen çare
    5
    - Windows 8.1 Preview (Önizleme) için lütfen çare dedi ki;

    abicim indirdim indirmesinede yüklendi nero diye birşey çıkıyo bunu illaki CD veya DVD atıp mı yapçaz direk inince windows 8 i başlatamıyomuyuz lütfen bana bir çare bi yol gösterin yemin ederim 45 gündür arıyorum

    Artı Yönleri: çok ama çok iyi Eksi Yönleri: gelince illa CDveyaDVD ye atın demesi
  • emre canbeltaş
    Windows 8.1 Preview (Önizleme) için emre canbeltaş dedi ki;

    bend eindiriyorum arkadaşlar güzel bişiye benziyor

    Artı Yönleri: + Eksi Yönleri: -

Windows 8.1 Preview (Önizleme) için Yorum yap ve Puan ver

Üye olmadan yorum gönderebilirsiniz.
Lisans:
Ücretsiz
Dil Desteği:
Türkçe
Geçen Hafta / Toplam:
43 / 31,246
İşletim Sistemi:
Win8
Üretici:
Microsoft

Geliştirici Araçları Popülerleri

  1. Genymotion
    GenymotionPC için Android Emülatörü
  2. Windows 8.1 Preview (Önizleme)
    Windows 8.1 Preview (Önizleme)Windows 8.1 Geliştirici Önizleme Sürümü
  3. Windows 8.1 Enterprise
    Windows 8.1 EnterpriseWindows 8.1 Enterprise Önizleme Sürümü
  4. WSUS Offline Update
    WSUS Offline UpdateWSUS Çevrim Dışı Güncelleme Programı
  5. Godot
    GodotOyun Programlama ve Tasarım Motoru