Flight Theory 1.9 (Android)

Flight Theory

1.9
kullanıcı
Can Erdil Şentürk
YORUM YAZ

Flight Theory ile uçuşa çıkıyoruz

Flight Theory bize gerçekçi bir uçuş deneyimi sunan ve Android işletim sistemini kullanan akıllı telefon ve tabletlerimizde oynayabileceğimiz bir uçak oyunudur.

Uçuş simülasyonu olarak nitelendirilebilecek bir oyun olan Flight Theory'de gökyüzüne açılarak vadilerin, şelalerin, dağların ve daha birçok farklı coğrafi yapının üzerinde süzülmenin keyfiniz yaşıyoruz. Oyundaki temel amacımız bize verilen rotayı takip ederek hedefimiz olan uçak pistlerine, hava alanlarına ve hatta uçak gemilerine doğru bir şekilde iniş yapmak. Yaptığımız inişlerin düzgünlüğüne göre değerlendiriliyor ve puan alarak liderlik tahtalarına adımızı yazdırabiliyoruz.

Flight Theory'i Android akıllı telefon veya tabletinizin hareket sensörünü kullanarak oynayabiliyoruz. Oyun bu yapsıyla oldukça eğlenceli bir deneyim sunuyor ve uçağı kontrol etmeyi çok daha gerçekçi yapıyor. Yolculuğumuz sırasında dokunmatik kontroller yardımıyla uçağımızın etrafına göz atabiliyor ve manzarayı takip edebiliyoruz.

Flight Theory kaliteli 3 boyutlu grafiklere sahip olan bir oyun. Bu tatmin edici kalitedeki grafikler gerçekçi fizik hesaplamalarıyla birleşmekte. Oyunda ilerledikçe yeni haritaları, yen havaalanlarını açarak eğlencemizi daha uzun süreli hale getirebiliyoruz.

Flight Theory görevleri tamamladığımız hikaye modunun yanında serbest uçuş yapmamızı sağlayan bir oyun moduna da sahip.