God of War Ragnarök’un Erişilebilirlik Özellikleri Açıklandı

Sony, God of War Ragnarök'te göreceğimiz erişilebilirlik özellikleri ile ilgili yeni bir blog yazısı paylaştı. İşte tüm detaylar!

Barış Bulut -

Santa Monica Studio, God of War Ragnarök’ta kullanılabilecek yeni erişim özelliklerini duyurdu. Kullanıcı arayüzü daha fazla okunabilirlik ve esneklik sağlamak amacıyla yeniden tasarlanırken, kontrol haritası yeniden oluşturuldu.

God of War (2018)’in PC sürümü için popüler yenilikler ve geliştirmeler God of War Ragnarök’e de taşınacak. Öne çıkan yeni özellikler şöyle:

Alt Yazı İyileştirmeleri

Daha fazla bilgi sağlamak ve özelleştirme imkânı sunulması amacıyla alt yazı sistemine yatırım yapıldı.

Metin Boyutu/Simge Boyutu

God of War (2018)’in en çok istenen özelliği her zamankinden daha iyi bir şekilde geri döndü. Tamamen yeniden tasarlanan kullanıcı arayüzünün sağladığı ölçeklenebilen metin boyutu ile ekrandaki metinleri okumak her zamankinden daha kolay olacak.

Kontrol Cihazı Ayarları

God of War Ragnarök’ta tuş konfigürasyonlarının özelleştirilmesi için ‘düzenleme’ sistemi yeniden oluşturuldu. Önceden ayarlanmış tuş konfigürasyonların yanı sıra, tuşlar istendiği gibi tek tek değiştirilebilir olacak. Ayrıca belli karmaşık kombo hareketler için de önceden ayarlanan listeden alternatif yapılandırmalar seçilebilecek. Spartalı Öfkesi gibi hareketler için dokunmatik yüzey dâhil olmak üzere, birden fazla düğme gerektiren eylemlerde oyuncuya seçenekler sunulacak.

Yüksek Kontrast Modu

Yeni yüksek kontrast modu, oyun içindeki öğelere ek olarak hedefler, düşmanlar ve diğer karakterlere de farklı renkler uygulanmasına olanak tanıyor. Bu özellik aktif edildiğinde, karakterleri daha görünür sağlayacak bir renk katmanı uygulanıyor. Ayrıca ganimet eşyaları ve özel efektler de bu modda daha görünür hâle getirilebiliyor.

Diğer Değişiklikler

Benzer İçerikler

YORUMLAR