Metal Gear Solid Üzerine Hideo Kojima Röportajı

Metal Gear Solid Üzerine Hideo Kojima Röportajı
Enis Kirazoğlu
Enis Kirazoğlu - | Oyun
YORUM YAZ

Metal Gear markasının yaratıcısı Hideo Kojima yakın zamanda;  geçmiş ve gelecek projelerinden ve yeni oyunu Metal Gear Solid Grund Zeroes’tan  bahsetti. 

Dubai ziyareti sırasında birden fazla yerle röportaj yapan Hideo Kojima’nın verdiği demeçlerden en dikkat çekenleri tek başlık altında derledik.

Saudi Gamer Röportaj Notları:

Metal Gear Solid 4’te yer alan uzun ara sahne sürelerinin MGS: Ground Zeores’ta da aynı şekilde olup olmayacağı sorusuna Kojima, MGS 4’ün uzun ara sahneleri olduğunu çünkü hikayenin kapanışını yaptığını ve bu yüzden her şeyi açıklamak zorunda olduğunu anlatarak cevap verdi. Ancak Kojima’nın ara sahneler için yeni bir metodu var. Ve oyuncuların gerçekten bunu beğeneceğini düşünüyor.

Yeni oyunla birlikte oyuncular istediği görevi istediği sırayla ve şekilde yapabilecek. Ayrıca izledikleri yola göre ara sahnelerle karşılaşacak. Ama en sonunda Kojima’nın yarattığı sonu, bir değişiklik olmadan görecekler.

Youth Arabia Röportaj Notları: 

Kojima, hikaye anlatımı için sinematiklerin kullanılmasını biraz modası geçmiş buluyor. Bunun için MGS: Ground Zeroes’ta yeni bir yöntem izleyecek.

Kojima’ya The Phantom Pain sorulduğu zaman, güldü ve kendisiyle bir alakası olmadığını, Moby Dick Studios tarafından yapıldığını söyledi.

Kojima ayrıca MGS Ground Zeroes dışında senaryosunu yazdığı ve oyun tasarımını yaptığı yeni birkaç proje daha olduğunu sözlerine ekledi.

Game Overviews Röportaj Notları:

Metal Gear Rising Revengeance’da Raiden’ın hikayesinin anlatılmasına gönderme yapılarak sorulan, “Acaba Raiden dışında başka karakterler için de yan oyunlar çıkarılacak mı?” sorusuna Kojima, Gray Fox’u konu alan bir oyun yapmak istediğini ama bunu gerçekten yapacağının garantisini veremeyeceğini söyledi.

The Arab Gamer Röportaj Notları:

Kojima, gelişen teknoloji ile birlikte oynanış görüntülerinin film standartlarına ulaşacağına inanıyor. Ancak Kojima daha iyi grafikler görmek yerine yeni oyun mekanikleri geliştirmek istiyor. Öyle mekanikler ki oyuncuyu sanki bir filmi oynuyormuş gibi hissettirecek. Kojima şu anda konuyla ilgili çok fazla veremeyeceğini söylese de yeni nesille beraber ne demek istediğini daha iyi anlayacağız.

Metal Gear Solid Ground Zeroes’un çıkış tarihi için herhangi bir zaman vermeyen Kojima, bir aksilik olmadığını ve her şeyin programa uygun gittiğini belirtti.

MGS Ground Zeroes Detayları

YORUMLAR