Rush Star - Bike Adventure

4.5/5 EDİTÖR
4.5/5 ZİYARETÇİ
36 TOPLAM İNDİRME

Rush Star - Bike Adventure mobil cihazlarınızda oynayabileceğiniz bir sonsuz koşu oyunudur

Rush Star - Bike Adventure, Subway Surfers tarzı bir oyun yapısını motor yarışı ile birleştiren bir mobil yarış oyunu olarak tanımlanabilir.

Android işletim sistemini kullanan akıllı telefon ve tabletlerinize ücretsiz olarak indirip oynayabileceğiniz bir sonsuz koşu oyunu olan Rush Star - Bike Adventure'da en hızlı yarışçı olmak için mücadele eden bir kahramanı yönetiyoruz. Kahramanımızın bu işi gerçekleştirebilmesi için yoluna çıkan engellere çarpmadan ve yavaşlamadan ilerlemesi gerekiyor. Bu sırada yol üstündeki altınları toplayarak ve rampalardan uçtuğumuzda akrobatik hareketler gerçekleştirerek kazandığımız puanı artırabiliyoruz.

Rush Star - Bike Adventure'da karşımıza oyuna heyecan kazandıran bonuslar çıkabiliyor. Bu bonusları topladığımızda büyük avantajlar kazanıyoruz. Bu sayede motorumuza roketler eklenebiliyor ve süper hızlarda yolumuza devam edebiliyoruz. Ayrıca önümüze çıkan tırların kasaları açılınca içlerine girebiliyor ve tırlarla önümüze çıkan engelleri ezerek yıkıcı bir şekilde ilerleyebiliyoruz.

Rush Star - Bike Adventure'da yağmurlu ormanlarda, kar fırtınası altındaki köylerde, lavların ortasındaki tren raylarında motor yarışı yapmanın keyfini çıkarabilirsiniz. Oyun güzel grafikleri ve kolay kontrolleri birleştirmekte.

Can Erdil Şentürk

Rush Star - Bike Adventure

ÜCRETSİZ
4.5/5 EDİTÖR
5/5 ZİYARETÇİ
107 TOPLAM İNDİRME

Rush Star - Bike Adventure mobil cihazlarınızda oynayabileceğiniz bir yarış oyunudur

Rush Star - Bike Adventure eğer hızlı ve heyecanlı bir yarış tecrübesi yaşamak isterseniz hoşunuza gidebilecek bir mobil sonsuz koşu oyunu.

iOS işletim sistemini kullanan iPhone telefonlarınıza ve iPad tabletlerinize ücretsiz olarak indirip oynayabileceğiniz bu yarış oyunu bize bolca adrenalin salgılatabiliyor. Oyunda motoruna atlayarak en hızlı yarışçı olmaya çalışan bir kahramanı yönetmekteyiz. Maceramız boyunca buz fırtınası altındaki yolları, yağmur altındaki ormanları ve lavlar üzerindeki tren raylarını ziyaret ediyoruz. Hızımızı koruyabilmemiz için engellere çarpmadan yol almamız gerekiyor. Kimi zaman sağa - sola doğru manevra yaparken kimi zaman rampalardan atlayarak engellerin üzerinden uçuyoruz ve akrobatik hareketler gerçekleştiriyoruz.

Rush Star - Bike Adventure içinde Subway Surfers'a benzer bir yapı mevcut. Bu yapı motor yarışı ile birleşince ortaya heyecan verici bir sonuç çıkıyor. Güzel grafiklerle donatılmış oyunda birçok sürpriz bizi beklemekte. Yol üzerinden toplayacağımız bonuslar sayesinde motorumuza roketler eklenebiliyor ve süper hızlarda yol alabiliyoruz. Yol üzerinden toplayacağımız altınlarla yeni motorlar satın alabiliyoruz veya motorumuzu gelişitirebiliyoruz.

Rush Star - Bike Adventure boş zamanlarınızı değerlendirmeniz için güzel bir seçenek olabilir.